Klacht Bankstel Plaza: verkeerd geleverd bankstel

Kroes

Nieuwe bank gekocht bij Bankstelplaza in Zaandam. Na 10 weken werd de bank geleverd, het juiste model maar in de verkeerde leersoort. Bankstelplaza beweert dat dit de juiste leersoort is. Wij zijn bij een expert geweest met een leerstaal en deze komt echt niet overeen. Wij proberen al enkele weken eruit te komen met Bankstelplaza maar wij hebben het idee dat wij aan het lijntje worden gehouden en dat zij hopen dat wij de verkeerd geleverde bank toch zullen houden. Telefonisch onderhoud en een aangetekend schrijven hebben tot op heden niet geholpen om tot een oplossing te komen. Wij worden wel steeds teruggebeld maar niet met een oplossing….. Hoe lang moet dit nog duren? Wij zitten nu met een bank die wij niet kunnen gebruiken omdat wij hem netjes willen houden totdat Bankstelplaza hem weer op komt halen.. Voor beide partijen een vervelende situatie, hopelijk kan dit eindelijk worden opgelost.

Zoals wij eerder hebben voorgesteld, of de juiste bank wordt alsnog geleverd dus in de juiste leersoort of bankstelplaza neemt de verkeerd geleverde bank terug en geeft ons geld terug.

Wij vinden dat Bankstel Plaza hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bankstel Plaza?