Opgelost door Bankstel XL: Banken Montel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 130891
Gebruiker
bloem
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Na veel klachten met banken montel
Meerdere keren terug geweest reparatie
Kwamen met meer klachten terug
Eindelijk na een lange tijd problemen kreeg ik op 26 juni te horen dat er nieuwe banken besteld werden
Vorige week werden ze bezorgd met zelfde klachten
En nog een beschadiging reparatie in zitting
Weer mee terug gegeven
Nu zeggen ze dat ik ze moet nemen
Vreemd je krijgt nieuwe banken en ze geven dan toe dat er klachten zijn en nu vinden ze het geen grondige klacht
(Nogmaals bieden wij u onze welgemeende excuses aan voor al het ongemak wat wij hebben veroorzaakt.) Geschreven in mail daar montel





De oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bankstel XL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    bloem
    Datum
    Vanmorgen gebeld door montel
    Niets veranderd Alleen als ik de Banken neem
    Kan ik een waarde bon van 200 euro van montel krijgen
    Voor het ongemak
  2. Auteur
    bloem
    Datum
    Een Goedel banken leveren is niet aan de orde
    Afkopen met bonnen en zelf een boeket
    Daar heb je wat aan
  3. Auteur
    bloem
    Datum
    Vorige week vrijdag aangetekende brief gestuurd
    Probleem op lossen of geld terug
    Nog niets gehoord
  4. Auteur
    bloem
    Datum
    Vandaag gebeld door Montel
    Goed afgehandeld Krijg geld terug
  5. Auteur
    bloem
    Datum
    Opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bloem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy