Klacht Bankstel XL: contact i.v.m. afhandeling levering bankstel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 175963
Gebruiker
J.M. Snelders
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 31 mei 2016 hebben wij 2 banken bij jullie bedrijf in Breda besteld met een aanbetaling van € 299,00. Een paar weken later is jullie bedrijf afgebrand en heb ik een mail naar jullie verzonden met de relevante informatie betreffende mijn aankoop en een wijziging in het afleveradres. Mijn vraag was "HOE NU VERDER". Mijn mail is verzonden op 27 juni j.l. Ik heb sindsdien taal nog teken van jullie mogen ontvangen en krijg overigens helemaal geen contact met jullie. Ik had graag dat jullie contact met mij opnemen om een en ander verder te regelen en dat ik weet waar ik aan toe ben.

De oplossing

Als gewenste oplossing had ik graag mijn geld terug en wil ik van het contract af.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bankstel XL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.M. Snelders
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry