Klacht Bankstel XL: Ellendige kwaliteit, extreem slechte service

Helaas

Sorry, heb geen eens zin om er een lang verhaal van te maken. Iets meer dan een jaar geleden een hoekbank gekocht bij Bankstel xl. Na normaal gebruik, en geloof maar dat wij zuinig zijn op onze spullen, is de bank nu al op diversen plekken flink gescheurd. We zouden drie jaar garantie hebben, maar na enkele telefoontjes met deze oplichters firma bleek die drie jaar garantie nul komma nul voor te stellen. Het kwam er op neer dat we maar gewoon pech hadden en een nieuwe bank bij hen konden komen kopen. Er zou dan wel een 'mooi' prijsje gemaakt kunnen worden. Dat gaat uiteraard nooit gebeuren en ik wil tevens ook iedereen aanraden om naar een fatsoenlijke degelijke winkel te gaan met goede garantievoorwaarden. Trap niet in de mooie praatjes van Bankstel xl en wees verstandig.

Compensatie / Geld terug.

Wij vinden dat Bankstel XL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bankstel XL?