Klacht Bankstel XL: niet leveren van het geen wat besteld is en waar ook een aanbetaling voor gedaan is

josebuurstede

op 20-3-2016 een boxspring en 4 eetkamerstoelen besteld met een levertijd van 12 tot 16 weken maar tot op heden niets meer gehoord wel hebben we een aanbetaling gedaan van 625,00 euro .
we weten dat het bedrijf is afgebrand maar dan zouden ze toch even wat van zich kunnen laten horen hoe het nu verder gaat en wat ons staat te wachten, we hebben bij verschillende instanties aangeklopt maar allemaal nul op rekest .
graag willen we weten of we ons geld nog terug krijgen of dat het toch nog geleverd wordt zodat we verder kunnen en niet met het rotte onderbuik gevoel blijven zitten.
we hebben een vraag gesteld bij het Gwb maar die gaf aan dat we het via een rechtbijstand moesten regelen maar als je die niet hebt gaat het moeilijk ook hebben we aan konzowijzer om advies gevraagd maar die zeiden een aangetekende brief sturen naar de zaak maar ik weet niet of deze wel aankomt omdat hij is afgebrand .
het andere bedrijf bankstel xl kan en wil niets doen.

graag zouden we van de koopovereenkomst af willen en ons geld terug willen zodat we ergens anders opnieuw een bestelling kunnen doen.

Wij vinden dat Bankstel XL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!