Klacht Bankstel XL: onprofessionele zaken gedaan

Alies

Bij aankoop van onze bank hebben we een aanbetaling gedaan van €400,00 en de rest zouden we in termijnen betalen. Dit is met de verkoper duidelijk afgesproken. 11 weken later komt de bank binnen, netjes op z'n plek gezet en vervolgens vraag de beste bezorger ons het resterende bedrag cash af te rekenen. Na te hebben uitgelegd dat we een reglement hebben getroffen krijgen we de verkoper aan de lijn die ons verteld dat dit helemaal niet is afgesproken. Er zat niks anders op dan dat de bank weer werd mee genomen. De bank heeft dus 2 minuten in onze woonkamer gestaan en werd daarna weer meegenomen. De verkoper heeft niet zijn best gedaan een andere oplossing te vinden en was er erg onvriendelijk over en ook erg denegrerend. We zijn naar de zaak gereden om onze aanbetaling terug te vragen en dat was geen probleem. Maar ook hier was de verkoper weer erg onvriendelijk en deed wederom niet zijn best een andere regeling te treffen en heeft geen excuses aangeboden.

Wij hadden graag een oplossing gezien zoals het alsnog treffen van een betalingsreglement of een vriendelijkere service. Naar dit niet is gebeurt houdt voor ons het verhaal bij BankstelXL op en zie ik geen andere oplossing dan het afzien van het kopen van producten bij deze zaak in de toekomst.

Wij vinden dat Bankstel XL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!