Klacht Bankstel XL: Wat te doen???

L.

We hebben op 26 april een nieuwe bank besteld bij Bankstel XL in Breda. Geholpen in de winkel en na het uitzoeken van de bank hebben we een aanbetaling gedaan van 800 euro. Dit is de normale gang van zaken in de winkel omdat de bank op maat gemaakt wordt. De levertijd zou daarom ook iets langer zijn (geen probleem voor ons). Half augustus moet je bank geleverd worden i.v.m. aankoop nieuw huis.
We lezen erg slechte recensies op internet en twijfelen nu over onze bestelling.
Vorige week is de zaak in Breda afgebrand, we proberen contact te zoeken om zeker te zijn dat onze bank wel geleverd wordt. We twijfelen aan dit laatste door de brand, de slechte recensies en omdat we de zaak (ook vóór de brand) niet te pakken krijgen.
Met oog op de aankoop van een nieuw huis (waar wel een bank in hoort) proberen we nu contact te zoeken met Bankstel XL in Breda, we snappen dat ze na de brand tijdelijk niet te bereiken zijn.

Graag zou ik in een persoonlijke brief of mail de bevestiging willen krijgen dat de bank geleverd wordt, met een indicatie van de week. Als dit niet gaat lukken zou ik dit ook graag horen, omdat we dan graag annuleren en moeten kijken voor een nieuwe bank (met een korte levertijd). Het is nu té onzeker allemaal, zeker met de slechte recensies, het verwijderen van de Facebookpagina, niet reageren op mails en telefoontjes geeft onze bestelling ons een heel heel slecht gevoel.

Wij vinden dat Bankstel XL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!