Klacht Baronie Verhuizingen: Schade bij verhuizing

Jolanda

De verhuizing, die uitgevoerd is door Baronie verhuizingen, is niet geheel vlekkeloos verlopen. In het televisiescherm zit een barst, een printer hebben ze laten vallen, glas van een kast beschadigd, muur en nog een kast beschadigd, evenals het bed. Aan de zijkant van het bed zitten diepe krassen. Afgesproken was dat zij het bed zouden demonteren. Ze hadden geen inbussleutels bij zich, waardoor dit niet mogelijk was en hebben de zijkant in zijn geheel versjouwd. Er is een doos met keramiek gevallen, wat voor de verkoop was en nu allemaal is gebroken evenals een doos met kristallen glazen. Glas van een aantal fotolijsten is gebroken.
Er is geoffreerd dat de tv en fotolijsten in speciale dozen door hen vervoerd zouden worden. Dit is niet gebeurd.
In eerste instantie zouden we schadeloos gesteld worden. Na veel contact van mij kant, is uiteindelijk een tegemoetkoming van 200 aangeboden. De schade was rond de 1800 euro. Constant leugens van ze en geen transparantie.

Schadeloosstelling

Wij vinden dat Baronie Verhuizingen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Baronie Verhuizingen?