Opgelost door Barrelsauna: Net geleverd hottub is kappot en leverancier weigert dit te maken

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 557972
Gebruiker
Tubke1
Datum
0 reacties

Details

Klacht

We hebben net een hottub gekocht. Deze week hebben we de eerste keer de hottub gevuld en nu blijkt dat die ergens lekt. Het is niet bij de aansluiting van de pomp, want die is zichtbaar. Het is in de hottub zelf. Nu weigert barrelsauna hiervoor te komen en zegt dat we zelf een reparateur moeten laten komen. Echter, de hottub is nog niet gebruikt en valt nog volledig onder de garantie. Dit kan toch niet!!! dit is toch een wettelijke verplichting. Zij hebben een kapotte hottub geleverd. En ze zeggen dat we ze uit elkaar moeten halen om zelf de aansluitingen aan te draaien. Dit gaan wij natuurlijk niet doen. Straks maken we iets kapot met het uit elkaar halen en dan zijn wij het geweest. Dit is geen service!!

Gewenste oplossing

Dat de hottub gemaakt of vernieuwd wordt, afhankelijk van wat er kapot is.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Barrelsauna hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Barrelsauna?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen