Klacht Bart henken Auto's Rhenen: Bedrijf komt afspraak niet na ivm audio-installatie gekochte occasion

FREKOD@HOTMAIL.COM

Ong 2 mnd geleden occasion gekocht bij Autobedrijf Bart Henken. Tijdens de proefrit viel mij op dat de radio/cd speler was gedemonteerd. Dhr Henken gaf aan dat deze door zijn personeel was gedemonteerd maar dat hij ervoor zou zorgdragen dat deze bij de oplevering weer geinstalleerd zou zijn. Ik haalde de auto een week later op en nadat ik het restant bedrag had betaald werd mij verteld dat de radio/cd toch niet was geinstalleerd, maar dat binnen enkele dgn er alsnog 1 zou worden opgestuurd. 1,5 week verder had ik nog steeds niets ontvangen en na heel wat belletjes van mijn kant kreeg ik uiteindelijk na ong 5 weken een zeer gedateerd en niet passend model zonder enig bijbehorend inbouwapparatuur. Nadat ik dit kenbaar maakte kreeg ik de toezegging een ander exemplaar opgestuurd te krijgen. We zijn nu 2.5 mnd verder en niet alleen heb ik tot nu toe niets ontv maar het bedrijf weigert enig compensatie

Ik wil graag een compensatie van het bedrijf. Ik ben erg geduldig geweest en ben steeds aan het lijntje gehouden vwb de installatie die opgestuurd. Ik heb het bedrijf gevraagd om een compensatie van € 60 voor de aanschaf van een passende installatie. Dit is 50% van de aanschafwaarde waar de heer Henken in principe schoorvoetend (telefonisch) mee akkoord is gegaan. De heer Henken + partner hebben echter bij mijn laatste contact poging hierover beide de hoorn op de haak gegooid en ik heb nu alweer bijna 3 weken verder niets meer gehoord of gezien.

Wij vinden dat Bart henken Auto's Rhenen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bart henken Auto's Rhenen?