Klacht Bart smit: Bart Smit Almelo houdt zich niet aan de wet

burg1984

Uw bericht: Zojuist kom ik bij de Bart Smit in Almelo om een sprekende woezel en pip knuffel te kopen voor Sinterklaas. Alle sprekende knuffels van woezel en pip zijn voorzien van een sticker €10,-. Hiermee aan de kassa gekomen geeft de cassiere aan dat het verkeerd is geprijsd. Ik geef vervolgens aan dat het niet om slechts 1 artikel gaat wat verkeerd is geprijsd maar dat alle sprekende woezel en pip knuffels zijn voorzien van een €10.- sticker en dus ze verplicht zijn volgens het wetboek om deze voor de aangegeven prijs aan mij te verkopen. Echter weigerd zowel de manager als cassiere de knuffel voor deze prijs aan mij te verkopen.
Ik vind het vreemd dat de medewerkers en zelfs de manager niet op de hoogte is van de huidige wet voor de detailhandel,.
Er stonden bij de kassa meerdere klanten die eveneens aangaven dat ik gelijk had mar hier werd niets op uit gedaan. Ik vind het storend dat mij het gevoel werd gegeven dat ik stond te zeuren terwijl ik in mijn recht sta.

Alsnog de pip sprekende knuffel op te halen voor de aangeboden prijs van €10,-.

Ook een klacht indienen over Bart smit?