Klacht Bart smit: Kurio tablet valt tegen maar mag na 1x gebruiken al niet meer terug naar Bart Smit

# 19837
A.M. Dekker

Op 9 januari kochten wij bij de games only-winkel in Amsterdam een Kurio telekids tablet. Deze hebben we even geprobeerd, maar bevalt helaas niet goed en we willen deze graag retourneren. Van de verkoper in de winkel begrepen wij dat retourneren niet mogelijk is, maar dit kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Bij de helpdeks van Bart Smit nagevraagd en zij bevestigen dit verhaal. Zodra de tabet uit z'n verpakking is gehaald is retourneren niet meer mogelijk.

Dit klinkt me wel heel raar in de oren. Hoe kan ik dan bepalen of de tablet voldoet aan onze wensen? In de winkel is hij niet 'spelend' te zien. Een consument moet toch het recht hebben een 'miskoop' terug te brengen als de originele verpakking, de bon en alle andere zaken onbeschadigd ingeleverd worden? Bij Apple heb ik een veel betere ervaring, ik hoop dat Bart Smit (waar ik overigens in het algemeen erg tevreden over ben) een retour van het product gewoon mogelijk maakt.

Ik zou graag het product terugbrengen naar de winkel aan mijn geld terug krijgen.

Ook een klacht indienen over Bart smit?