Klacht Bart smit: Onbeschofte winkelmedewerker

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 325693
Gebruiker
Hans ten Woude
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In het filiaal van bart Smit wilde ik de volgende aankoop doen een controller voor mijn PlayStation 4.
Omdat deze vergrendeld ligt achter glas, vertelde ik de jongeman in dienst van bart Smit dat ik graag de blauwe controller wilde en wees hem deze vervolgens aan.
Hierop kreeg ik een kort soort van oké antwoord.
In de veronderstelling dat deze meneer van bart Smit de sleutel ging halen om hem te kunnen overhandigen aan mij bleef ik enige tijd samen met mijn vrouw wachten tot de medewerker terug kwam.
Tot onze stomme verbazing ging de medewerking langere tijd gaan staan kletsen met een (bekende van hem).
Ook toen het voor de medewerker na herhaaldelijk oogcontact duidelijk moest zijn dat wij stonden te wachten bleef de medewerker rustig door kwebbelen.
Dit was duidelijk een persoonlijk gesprek en geen andere klant, de winkel was notabene verder geheel leeg.

Toen ik uiteindelijk de medewerker enigzins geïrriteerd vroeg of hij ons nog kwam helpen ? Kreeg ik een zeer onbeschoft antwoord terug. " dan moet u ook naar de kassa komen " na dat vervolgens te doen en aan de kassa nogmaals de vraag te stellen en te vertellen dat het voor ons niet duidelijk was dat we naar de kassa moesten komen krijgen we het antwoord " dat is toch altijd zo ", maar wat wilt u ? Ik ga de discussie niet aan, wilt u hem nog of niet?
Omdat er geen andere winkel in de buurt was besloot ik hem toch maar te kopen.

Wel was ik erg geschokeerd en voelde ik me zeer ongemakkelijk en ongewenst in de winkel. Dit lijkt mij niet de bedoeling om zo geholpen te worden.

De oplossing

Vriendelijk en netjes

1 reactie

  1. Auteur
    Hans ten Woude
    Datum
    .

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hans ten Woude
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen enkele reactie
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bart smit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen