Klacht Bart smit: Slechte klantenservice/onbeleefd personeel

Klachtnummer
# 79518
Gebruiker
David1975
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 7 oktober heeft mijn vrouw in de Bart Smit een PS3 spel gekocht, echter zag zij niet dat je hiervoor Playstation Move verplicht voor nodig had.
Tijdens het afrekenen is haar NIET gevraagd of het spel gesealed moest worden of gevraagd of het een cadeautje was.
De volgende dag, op mijn verjaardag, wilden wij het spel terugbrengen of ruilen tegen een ander spel.
Op een onbeleefde manier is tegen ons gezegd dat dit niet mogelijk was, zonder verder enige uitleg.

Zowel via Facebook als via een email naar het bedrijf kreeg ik een kort antwoord terug, geen excuses, geen melding over het onbeleefd behandelen door de werknemers, en natuurlijk geen aanbod om dit op te lossen.

Hopelijk kunt u met mijn klacht iets doen.

Gewenste oplossing

Mijn geld retour (16,99) of de mogelijkheid dit te ruilen tegen een spel van gelijke waarde of met bijbetaling.
Excuses voor de onbeleefde behandeling.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bart smit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen