Klacht Bart smit: verkeerd zwembad geleverd via website Bart Smit

Klachtnummer
# 33191
Gebruiker
saskia
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb een Intex zwembad besteld bij Bart Smit via de website van het bedrag van 99,99. Met het opzetten van het bad stonden de bovenste randen naar binnen, met overleg met Bart Smit en via hun Intex moest ik het zwembad volledig vullen met 3800 liter water en dan zou dit probleem verholpen zijn, niet dus...bij nadere controle bleek dat ik een totaal ander zwembad ( wat nu op een andere site staat voor het bedrag van 64,99) met een totaal andere constructie heb ontvangen, Na verder en veel overleg uiteindelijk tot de " oplossing" gekomen om het bad terug te sturen en het aankoopbedrag terug te ontvangen. Die 3800 liter water ben ik kwijt, krijg ik geen vergoeding voor....dat mijn kinderen nu de laatste weken van hun vakantie niet meer kunnen genieten van het zwembad wordt ook niet over gepraat. Ik vind dit zeer teleurstellend van Bart Smit waar ik regelmatig iets kocht en tot nu toe altijd tevreden over was.Nu moet ik een ander zwembad vinden die of uitverkocht uit de aanbieding zijn.

De oplossing

een extra vergoeding of het zwembad wat als afbeelding op de website stond.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bart smit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen