Opgelost door Bas van der Heiden: Paarse krokodil met hoog besef van hiëarchie en bureaucratie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 37763
Gebruiker
W. Engelen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag had ik 7 boodschappen in de Bas supermarkt, Broersveld Schiedam.
3 kassa's waren open, waarvan één, een zgn. snel kassa was voor mandjes. Voor de 2 andere kassa's stonden lange rijen. Ik wilde mijn 7 boodschappen overladen in een mandje om naar de 'snel kassa' te gaan. Een personeelslid sprak mij aan, dat dat niet mocht. Waarop zij een ander, 'paarse krokodil' erbij riep. Deze vertelde mij dat dat tegen de regels was. Mijn vraag waarom zij niet een extra kassière erbij haalde beantwoordde zij niet. het geheel was op een intimiderende toon.
3 Klachten,
A) waarom niet zoals bij andere supermarkten bij meer dan 3/4 klanten kassa erbij?
B) Waarom deze bureaucratische regels?
C) Waarom al het personeel niet opleiden tot klantvriendelijke meedenkende medewerkers

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bas van der Heiden hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    W. Engelen
    Datum
    De manager heeft mij gebeld en excuses aangeboden. Er is beleid om als de rijen te lang worden een extra kassa in te zetten. En het is niet de bedoeling, dat personeel de klanten niet correct bejegenen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
W. Engelen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bas van der Heiden?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen