Opgelost door Bas van der Heiden: Paarse krokodil met hoog besef van hiëarchie en bureaucratie

W. Engelen

Vandaag had ik 7 boodschappen in de Bas supermarkt, Broersveld Schiedam.
3 kassa's waren open, waarvan één, een zgn. snel kassa was voor mandjes. Voor de 2 andere kassa's stonden lange rijen. Ik wilde mijn 7 boodschappen overladen in een mandje om naar de 'snel kassa' te gaan. Een personeelslid sprak mij aan, dat dat niet mocht. Waarop zij een ander, 'paarse krokodil' erbij riep. Deze vertelde mij dat dat tegen de regels was. Mijn vraag waarom zij niet een extra kassière erbij haalde beantwoordde zij niet. het geheel was op een intimiderende toon.
3 Klachten,
A) waarom niet zoals bij andere supermarkten bij meer dan 3/4 klanten kassa erbij?
B) Waarom deze bureaucratische regels?
C) Waarom al het personeel niet opleiden tot klantvriendelijke meedenkende medewerkers

Wij vinden dat Bas van der Heiden hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

W. Engelen
    De manager heeft mij gebeld en excuses aangeboden. Er is beleid om als de rijen te lang worden een extra kassa in te zetten. En het is niet de bedoeling, dat personeel de klanten niet correct bejegenen.

W. Engelen

Ook een klacht indienen over Bas van der Heiden?