Klacht Bas van der Heiden: Statiegeld

Ies

Ik stond vanmorgen bij filiaal in oud Beijerland met 3 niet helemaal gevulde kratten bij automaat voor lege flessen. Apparaat gaf tot 3 maal toe, dat deze niet helemaal gevulde kratten niet geaccepteerd worden, ik heb toen alle flesjes apart in apparaat gedaan en probeerde de lege kratten er ook in te zetten, wat dus ook niet geaccepteerd werd, ik heb gebeld voor medewerker, deze jonge man kwam, zag en overwon, want hij vertelde mij doodleuk dat lege kratten niet ingeleverd mogen worden en dat ik dan de reeds ingeleverde flesjes er weer in moest doen, om alsnog te proberen om ze weer
In te leveren, dat werd mij dus teveel en heb gezegd dat hij die lege kratten maar in een plek moest stoppen waar de zon niet schijnt.
Ik vindt het een slechte zaak, dat er in de winkels wel half volle kratten staan en misschien ook nog verkocht worden, maar dat deze niet ingeleverd kunnen worden, wij zijn , als ik het mag zeggen ( ja ik mag het zeggen) goede klanten bij jullie.

Alsnog mijn statiegeld en misschien wat vriendelijker personeel daar

Wij vinden dat Bas van der Heiden hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?