Klacht Bash Rotterdam: Kapotte armbandjes worden niet gerepareerd, niet geruild, geen geld terug

J. Schipper

Op 6 juni 2012 heb ik twee armbandjes bij Bash gekocht à 39,00 per stuk. Eén daarvan was na een week of 5 al kapot. Ik ben daarmee terug gegaan en het armbandje is ingenomen ter reparatie. Het tweede armbandje ging een week of twee later kapot, ook dat is ingenomen ter reparatie. Toen hoorde ik weken niets van Bash. Uiteindelijk kreeg ik op 15 september bericht dat de armbandjes klaar waren. Thuis bleek dat er niets met de armbandjes gedaan was. Ik heb ze weer terug gebracht er is beloofd dat ze echt gerepareerd zouden worden maar ik hoor niets meer, op mail wordt niet gereageerd, op een brief niet, telefoon wordt niet opgenomen. Het is inmiddels april 2013 en ik heb geen armbandjes en ik ben mijn geld kwijt.

Ik wil mijn geld terug.

Wij vinden dat Bash Rotterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bash Rotterdam?