Klacht Bash Rotterdam: Kapotte armbandjes worden niet gerepareerd, niet geruild, geen geld terug

Klachtnummer
# 24580
Gebruiker
J. Schipper
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 6 juni 2012 heb ik twee armbandjes bij Bash gekocht à 39,00 per stuk. Eén daarvan was na een week of 5 al kapot. Ik ben daarmee terug gegaan en het armbandje is ingenomen ter reparatie. Het tweede armbandje ging een week of twee later kapot, ook dat is ingenomen ter reparatie. Toen hoorde ik weken niets van Bash. Uiteindelijk kreeg ik op 15 september bericht dat de armbandjes klaar waren. Thuis bleek dat er niets met de armbandjes gedaan was. Ik heb ze weer terug gebracht er is beloofd dat ze echt gerepareerd zouden worden maar ik hoor niets meer, op mail wordt niet gereageerd, op een brief niet, telefoon wordt niet opgenomen. Het is inmiddels april 2013 en ik heb geen armbandjes en ik ben mijn geld kwijt.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bash Rotterdam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bash Rotterdam?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen