Klacht Basic-Fit BE: Vervalste handtekening en hierop volgende verduistering!

C. Vonk (project man)

Ik acht het onvergeeflijk, dat uw "Fitness club" in Maaseik een vervalste handtekening onder een z.g.n. "jaarcontract" heeft durven te zetten!
In mijn optiek een misdadige handeling, die U in staat stelde om - bij herhaling -maandelijks geld van mijn rekening weg te sluizen, mede mogelijk gemaakt door gebruik te maken van mijn bankgegevens via mijn Credit Card!

Een aangetekend schrijven met plenty voorbeelden van mijn originele handtekening, alsmede een kopie van mijn gedeponeerde klacht bij de Politie in Maaseik bleef helaas tot heden onbeantwoord.

Al bij al maakt U met dit gebeuren en door niet onmiddellijk te reageren een zeer slechte beurt en geeft totaal geen pas en zie U met alle vertrouwen tegemoet voor de rechtbank in Hasselt om een regularisatie af te dwingen.

Na een maand bent U te laat, er zijn thans juridische stappen zijn genomen, welke met de nodige (uiterst) negatieve publiciteit gepaard zal gaan.

Wij vinden dat Basic-Fit BE hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Basic-Fit BE?