Klacht Basic-Fit: 126395379: ik krijg voor de tweede keer geen bevestiging van mijn opzegging per 07-06-2020

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 447316
Gebruiker
MARIA
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Basic fit blijft doorgaan met slechte service verlenen. Deze keer geven ze geen bevestiging van mijn opzegging. Het jaarabonnement
126395379 loopt af op 07-06-2020 (erg veel spijt van). Enkele maanden geleden opgezegd, voor het geval dat het mis gaat. Maar omdat ik geen bevestiging kreeg heb ik opnieuw opgezegd maar opnieuw geen bevestiging gekregen. Ik heb geen vertrouwen in dit bedrijf en ik wil er voorgoed van af.

De oplossing

Opzegging verbreken , stoppen jaarcontract per 07-06-2020

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MARIA
Datum
Uiteindelijke oplossing
ze hebben niks gedaan, maar het is nu gelukkig voorbij
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen