Klacht Basic-Fit: Abbonnement Basic-Fit afzeggen lukt niet

sooph

Ik heb eind mei mijn basic-fit abonnement afgezegd. Ik zou tot begin juli sporten en dan zou het abonnement afgelopen zijn. Dat ik 1 maand doorbetaal tot juli is begrijpelijk. Nu zie ik net dat het bedrag voor augustus ook van mijn rekening is afgeschreven. Ik vind dit echt heel slecht en ik hoop dat ik mijn geld, waar ik recht op heb, snel teruggestort wordt.

Ik wil dat het bedrijf mijn opzage bevestigd en het geld terugstort.

Basic-Fit
    Beste Sophie,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht. Dit waarderen wij enorm!

Vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan, betreft de opzegging van jouw lidmaatschap. Ik heb dit direct voor je nagekeken.

In onze administratie is geen verzoek tot opzegging bekend. Dit is de reden waarom jouw lidmaatschap nog steeds actief is. Ik heb de opzegging nu alsnog voor je verwerkt, met inachtneming van 30 dagen opzegtermijn. De einddatum conform de overeenkomst komt hiermee uit op: 24-8-2021.

Helaas kan ik de bijlage welke je hebt meegestuurd, niet openen.

Ik wil je vriendelijk verzoeken om het bewijs van de eerdere opzegging naar ons toe te sturen. Dit kan via een privé bericht op één van onze Social kanalen of per e-mail naar: klantenservice@basic-fit.nl. Zodra wij het bewijs hebben ontvangen, kunnen wij de nodige correcties voor je doorvoeren. Zonder bewijs, blijft de situatie zoals hierboven omschreven.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag.

Team Social Basic-Fit

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?