Opgelost door Basic-Fit: Abonnement kan niet worden op gezegt.

Joop Hazel

In mei ben ik gaan sporten bij Basic Fit. Ik heb een ernstige vorm van de ziekte van Crohn. Daardoor ging het intensief sporten helemaal niet goed. Begin augustus hebben we een afschrijf brief gestuurd, maar we hebben geen reactie gekregen. In begin november hebben we contact opgenomen met de filiaal in IJmuiden. De manager informeerde ons dat we een brief moesten sturen naar het hoofdkantoor. Met daarin een doktersverklaring. Maar ook hebben wij daar helaas maanden niks van gehoord. Maar er is in die maanden wel steeds geld van mijn rekening genomen. Dus pas in eind december hebben we nog gebeld naar het hoofdkantoor. De vrouw die ons te woord stond heeft gezegd dat de aangetekende brief allang op het hoofdkantoor aanwezig was. Conclusie ze hebben er niks aan gedaan.

Ik wil van mijn contract af. En geld terug, indien mogelijk.

Basic-Fit
    Beste meneer,Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad omtrent het lidmaatschap van jouw zoon.We hebben het lidmaatschap per direct opgezegd en de openstaande contributie kwijtgescholden. Hij is geen contributie meer aan ons verschuldigd. Excuses dat het zo is gelopen.Met vriendelijke groet,Bart
    Team webcare Basic-Fit
    Joop Hazel
    Het is opgelost abonnement is op gezegd.
    Een brief wordt opgestuurd dan hoef hem niet te zoeken maar komt hij in je brievenbus met de doktersverklaring daar in.
    Dat vind ik een beetje raar bij dat basic fit net doen dat de brief er niet is.