Klacht Basic-Fit: abonnement onterecht
Details
De klacht
De aanleiding van mijn klacht is dat ik onterecht een tweede abonnement heb waar ik voor moet betalen terwijl ik er maar ÉÉN abonnement heb afgesloten. De gevolgen hiervan is dat ik voor twee abonnementen moet betalen terwijl dat niet rechtvaardig is,. Wat ik hier zelf aan gedaan heb; ik ben langs de sportschool geweest met het tweede abonnement wat ik had en heb mijn situatie uitgelegd, waarbij de medewerker mij vertelde dat hij dit zou regelen en nam de pas dus het abonnement in. Toen ik erachter kwam dat de medewerker dit NIET had gedaan ben ik gaan bellen maar ze namen niet op. Hierbij ben ik maar gaan mailen en kwam het erop neer dat ze er niks aan zouden doen terwijl het een systeemfout van hun is dat ze mij twee abonnementen toesturen als ik er maar één afgesloten heb. Ze zijn dus niet met een oplossing gekomen, dus zoek ik ergens anders om hulp. Op dit moment is het 2e abonnement wel in gebruik zonder mijn toestemming aangezien ik het abonnement heb ingeleverd bij basic-fitDe oplossing
De gewenste oplossing voor dit probleem is dat ik van het tweede abonnement af wil. Ik wil dus van dat contract af, aangezien ik maar op één abonnement sport ik het onnodig vind om er voor twee te betalen. hierbij wil ik ook graag dat de medewerkers beter met spullen omgaan zodat andere mensen de pas niet ongewenst kunnen gaan gebruiken zoals gebeurt.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.