Klacht Basic-Fit: abonnement opgezegd maar krijg nog steeds aanmaningen over geld

Klachtnummer
# 522968
Gebruiker
delange.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn abonnement een paar maanden geleden opgezegd en nu blijf ik berichten krijgen over dat ik moet betalen voor de afgelopen maanden, terwijl mijn account weg is. Ook heb ik meerdere keren contact gezocht maar nooit reactie gekregen. Afgelopen week zelfs meerdere brieven ontvangen met een aanmaning.

De oplossing

het bedrijf eens reageert en zorgt dat ik geen aanmaningen meer krijg en ook niet hoef te betalen meer.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen