Klacht Basic-Fit: Abonnement opzeggen drama

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 559899
Gebruiker
A. van Geest
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik probeer al maanden van mijn abonnement af te komen, maar krijg steeds weer aanmaningen en als ik daar op reageer dan krijg ik als antwoord
Hi
Bedankt voor je bericht.

Er is helaas geen opzegging bij ons bekend.
Wij verzoeken je een bewijs van verzending van je opzegging te sturen naar klantenservice@basic-fit.nl.
Indien je geen bewijs van verzenden kunt aantonen dien je alsnog een opzegging te verrichten.

En als ik dat dan doe blijft alles bij het oude
Kom er maar niet vanaf

De oplossing

1 Dat het eindelijk eens normaal wordt opgelost.
2 Dat ze me bellen om dit even te bespreken en te zorgen dat het sturen van aanmaningen ophoudt
3 Dat ze mijn teveel betaalde contributie terug storten op mijn rekening

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. van Geest
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb nog steeds mijn geld niet terug ontvangen. Meer als 2 maanden duurt dit nu.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen