Opgelost door Basic-Fit: Abonnement opzeggen lukt niet

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 435429
Gebruiker
SdB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb voordat basic fit dicht moest door de coronacrisis mijn maandelijks opzegbare abonnement opgezegd. De opzegging is niet goed verwerkt, omdat ze nog steeds geld van mijn rekening halen. In de tussentijd heb ik nog 2 keer geprobeerd om mijn abonnement op te zeggen, wat via My Basic-Fit niet lukt. Ik ontvang geen bevestigingsmail en er staat dat ik kan sporten tot 1/1/2501 of komt er een foutmelding. Er wordt nu dus weer €43,99 van mijn rekening afschreven, terwijl ik al een maand niet meer sport.

De oplossing

Ik zou graag willen dat Basic-Fit mijn abonnement opzegt en mijn geld terug. Ik kan de komende tijd niet sporten door een operatie. Daarom had ik een maandelijks opzegbaar abonnement afgesloten. Aangezien het opzeggen niet lukt en er wel geld wordt afgeschreven, zou ik mijn €43,99 terug willen en het abonnement permanent stopgezet.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
SdB
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen