Klacht Basic-Fit: Abonnement opzeggen zoals in de mail staat beschreven

yarasn222

Abonnement al 2 keer opgezegd maar het abonnement blijft maar doorgaan. Abonnement zou stoppen op 25 november Ook is er onterecht afgeschreven voor de nieuwe maand december. Ik heb wel een bevestiging gekregen voor het opzeggen van mijn abonnement. Jammer dat ik meer bezig ben met het oplossen van problemen bij Basic Fit dan werkelijk sporten.

Ze moeten het abonnement opzeggen en het geld terugstorten.

Basic-Fit
    Beste Zakaria,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht, dit waarderen wij enorm.

Wat vervelend om te vernemen dat er onduidelijkheid is ontstaan betreft de opzegging van jouw lidmaatschap. Dit is uiteraard niet de bedoeling.

Ik heb direct even een kijkje genomen in jouw lidmaatschap en zie dat er nog geen opzegging van jou bekend was, om deze reden is jouw lidmaatschap dan ook nog actief. Spijtig genoeg kan ik de afbeelding niet openen welke jij in de bijlage hebt toegevoegd. Ik heb daarom de opzegging alsnog verwerkt met inachtneming van de opzegtermijn. Jouw voorlopige einddatum is hierdoor per 21-12-2020. Binnen enkele ogenblikken ontvang jij van ons een e-mail. Als je het bewijs van jouw eerdere opzegging kunt reageren op deze e-mail, dan kunnen wij de einddatum wellicht nog voor je aanpassen.

Ik zie jouw reactie op de e-mail graag tegemoet.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Laat het ons gerust weten als je verder nog vragen hebt.

Het Social Team van Basic-Fit

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?