Klacht Basic-Fit: Abonnement

Susu

Goedendag,

Laatst kreeg ik een bericht van Basic-Fit in mijn e-mail, ten eerste was ik daar al verbaasd van, want ik heb geen abonnement bij Basic-Fit, met dr medeling dat ik een lidgeldrn achterstand heb van €118,44!! Das natuurlijk een hoop geld. Maar de vraag is hoe kom ik aan deze kosten, dat weet ik zelf niet, want ik zit zelf niet eens bij Basi-Fit en ik ben er nooit gekomen. Na meerdemale naar een 0900-nummer te hebben gebeld, nog steeds geen oplossing.

Graag zou ik willen weten, waarom ik opeens €118.14 moet betalen, en graag zou ik willen dat dit kwijtgescholden zou worden, aangezien ik nooit een machtiging of abonnement heb afgesloten...

Basic-Fit
    Beste Suradj,

Bedankt voor je bericht.

Wat vervelend om te horen.

Als ik jouw lidmaatschap bekijk, is deze aangemaakt op 28-9-2015 onder jouw naam, adres en andere gegevens.

Als jij dit niet bent geweest, wil ik je vriendelijk verzoeken om aangifte te doen bij de politie wegens identiteitsfraude.

Op vertoon van jouw aangifte kan ik het lidmaatschap vroegtijdig ontbinden en het openstaande bedrag corrigeren.

Je kunt de aangifte sturen naar social@basic-fit.com.

We zien jouw aangifte graag tegemoet.

Levi van Basic-Fit.

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?