Klacht Basic-Fit: afzegging zonder verklaring

Lady

Eerder deze week mijn klacht uitgelegd. Alleen klacht was op bijzondere manier afgehandeld voor mij is dat niet het geval

Lidmaatschap per direct stopt

Basic-Fit
    Beste Jomana,

Bedankt voor je bericht.

Allereerst hardstikke vervelend om te horen dat jij door medische reden niet meer kunt sporten.

Ik heb de correspondentie even bekeken, wettelijk gezien is Basic-Fit niet verplicht om een lidmaatschap vroegtijdig te ontbinden door medische reden.
    Dit doen wij wel uit coulance!

Hiervoor dient het lid een medische verklaring op te sturen van zijn of haar arts/dokter waarin duidelijk staat vermeld dat het lid niet meer mag sporten.
    We hoeven ook niet te weten wat het lid precies heeft, dit ook wegens zijn of haar privacy.

Wij krijgen dagelijks medische verklaringen binnen van artsen en doktoren dat leden niet meer mogen sporten.

Als jouw arts/dokter dit niet wilt geven, kan jij ook met jouw verklaring van jou operatie naar een onafhankelijke arts gaan en vragen of deze dokter/arts wel een medische verklaring wilt afgeven waarin duidelijk staat vermeld dat je niet mag sporten.

Dit is echt de enige manier om jouw lidmaatschap vroegtijdig te ontbinden.

We zien jouw medische verklaring graag tegemoet zodat wij jouw verzoek in behandeling kunnen nemen en verwerken.

Levi van Basic-Fit.

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?