Opgelost door Basic-Fit: Basic Fit - Komt afspraken niet na.

content Opgelost
Di Quartiere

In de tijd van corona mochten we helaas niet naar Basic Fit door de overheidsmaatregelen. Alle respect voor uiteraard.

Er werd mij toegezegd dat ik korting zou krijgen van april 2020 t/m juli 2020. Ik heb van april 2020 t/m juli 2020 doorbetaald terwijl ik niet naar Basic Fit mocht.

Omdat ik niet meer gebruik zal gaan maken van mijn lidmaatschap, heb ik deze stopgezet. Tot mijn verbazing krijg ik een factuur van de laaste maand (juli) en geen korting die over zes maanden verspreid zou gaan worden.

Vandaag krijg ik te horen dat de korting alleen geldt voor leden die niet opzeggen!

Wauw! Eerst toezeggen en dan afspraken niet nakomen?

Ik betaal voor iets terwijl ik er geen gebruik van kan maken. Dat mag niet!

Ik wil dat de laatste factuur een credit factuur wordt omdat afspraken niet zijn nagekomen.
Ik wil dat het restant van de korting, zoals beloofd, teruggestort wordt op mijn rekening.

Basic-Fit
    Beste Niels,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht, dit waarderen wij enorm.

Wat vervelend om te horen dat jij niet goed bent geïnformeerd betreft onze compensatie.

In onze administratie zie ik dat jij inderdaad hebt gekozen voor de compensatie geld terug als korting verdeeld over 6 periodes. Met deze compensatie wordt jouw lidgeld voor de komende 6 periodes in mindering gebracht doordat de betaling welke is gedaan tussen 16-3-2020 en 1-5-2020 als een korting te verrekenen. Indien jij het lidmaatschap opzegt, dan komt deze compensatie spijtig genoeg te vervallen omdat wij de korting dan niet meer kunnen verrekenen met jouw lidgeld.

Ik zie in onze administratie dat jij de laatste betaling van jouw lidmaatschap hebt gestorneerd. Ter hoge coulance heb ik deze betaling kwijtgescholden, waardoor jij op deze manier nog een deel van jouw compensatie terug krijgt. Spijtig genoeg kan ik geen verdere compensatie aanbieden, mijn excuses hiervoor. Op dit moment is jouw lidmaatschap in goede orde beëindigd per 27-7-2020 zonder een openstaand bedrag.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Laat het ons gerust weten als je verder nog vragen hebt.

Het Social Team van Basic-Fit

Di Quartiere

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?