Klacht Basic-Fit: Basic fit

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 106468
Gebruiker
Dhr Thijssen
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Onterechte incasso na stop zetting van abonnement, van basic- fit
Na terug boeking en incasso blokkade een mail ontvangen met de vraag of ik naar hun toe wil komen of het lidmaatschapsgeld overmaak...

De oplossing

Nogmaals het stopzetten van mijn lidmaatschap en schriftelijke bevestiging hiervan.

4 reacties

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Beste Luc,Bedankt voor je bericht.Wij hebben geen opzegging ontvangen voor jouw lidmaatschap. Ik heb dit berichtje gebruikt als opzegging en jouw lidmaatschap stop gezet per 17-5-2015. Jij hoeft enkel nog een bedrag van €27,21 te betalen. Dit is voor de maand april en de overige dagen in mei. Met vriendelijke groet,Dustin van Basic-Fit
  2. Auteur
    Dhr Thijssen
    Datum
    Beste Basic fit,
    Via mail heb ik jullie mede gedeeld, dat ik mijn lidmaatschap heb beëindigd. Dat deze niet in jullie administratie zit, licht niet bij mij. Als tegemoetkoming wat ik trouwens niet terecht vindt, wil ik een maand betalen 15,99 en een mail met opzegging van mijn lidmaatschap bij basic- fit.
    Mochten u het hiermee eens zijn, dan graag een nieuwe mail met betaal gegevens ( en een mail met bevestiging van het opzeggen van mijn lidmaatschap ) voor mij is het dan afgehandeld.
  3. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Beste Luc,Indien jij eerder hebt opgezegd zie ik het bewijs hiervan graag tegemoet. Dit kan je dan opsturen naar social@basic-fit.com. Zo niet, dan zal de einddatum conform de algemene voorwaarden per 17-5-2015 worden gehanteerd en dien je het bedrag van €27.21 te betalen Voor de maand april en de resterende dagen van mei. Je kunt dit dan overmaken naar NL24RABO0168476207 ten name van Basic-Fit onder vermelding van jouw lidnummer 248005647.
    Met vriendelijke groet,
    Nathalie van Basic-Fit
  4. Auteur
    Dhr Thijssen
    Datum
    Beste, Basic fit
    Deze mail heb ik niet meer in mijn bezit, en is de schuld natuurlijk makkelijk weg te schuiven. Ik honoreer jullie voorstel om de resterende €27.21 te betalen. Onder voorwaarde: Dat ik een mail ontvang met opzegging. Via mijn eigen email adres, wat bij jullie bekendstaat. Deze zal ik dan in mijn administratie opnemen en de openstaande rekening betalen.
    Mocht u hiermee akkoord zijn, dan is het wat mijn betreft afgehandeld. Vriendelijke Groet,

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dhr Thijssen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen