Klacht Basic-Fit: Basic fit heeft 6 maanden dubbel abonnementsgeld mijn rekening afgeboekt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 399494
Gebruiker
MARIA
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Basic fit heeft 6 maanden dubbel abonnementsgeld mijn rekening afgeboekt.
Ze zouden de kosten terug betalen binnen 15 werkdagen. Maar ik wacht nu al 5 weken Dat is 25 werkdagen.
Er i s geen mogelijkheid tot contact behalve mailtjes. Erg slecht service

De oplossing

Maar ik wacht nu al 5 weken Dat is 25 werkdagen.
Er i s geen mogelijkheid tot contact behalve mailtjes. Erg slechte service.
Zoiets als dit heb ik nog nooit meegemaakt, bij geen enkel bedrijf. Het blijft mij verbazen dat een bedrijf zo makkelijk geld kan innen zonder, mogelijkheid tot contact, behalve per mail.
Hierdoor voel me machteloos.
Daarom dien ik opnieuw een klacht in via deze website omdat ik geen vertrouwen heb in het terugkrijgen van het dubbel afgeboekte geld van mijn rekening door Basic Fit. Het gaat hier om 6 maanden. Zorg dat jullie het in orde maken.Geef mijn geld terug!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MARIA
Datum
Uiteindelijke oplossing
Helaas wet ik nog steeds niet waar ik aan toe ben. Ik hoop dat Basic Fit de extra abonnementskosten door dubbele afboeking nog gaat terug betalen. Voor mensen met heel weinig geld is dit een aderlating. Telefonisch contact is nog steeds niet mogelijk.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen