Klacht Basic-Fit: Basic fit heeft 6 maanden dubbel abonnementsgeld mijn rekening afgeboekt

MARIA

Basic fit heeft 6 maanden dubbel abonnementsgeld mijn rekening afgeboekt.
Ze zouden de kosten terug betalen binnen 15 werkdagen. Maar ik wacht nu al 5 weken Dat is 25 werkdagen.
Er i s geen mogelijkheid tot contact behalve mailtjes. Erg slecht service

Maar ik wacht nu al 5 weken Dat is 25 werkdagen.
Er i s geen mogelijkheid tot contact behalve mailtjes. Erg slechte service.
Zoiets als dit heb ik nog nooit meegemaakt, bij geen enkel bedrijf. Het blijft mij verbazen dat een bedrijf zo makkelijk geld kan innen zonder, mogelijkheid tot contact, behalve per mail.
Hierdoor voel me machteloos.
Daarom dien ik opnieuw een klacht in via deze website omdat ik geen vertrouwen heb in het terugkrijgen van het dubbel afgeboekte geld van mijn rekening door Basic Fit. Het gaat hier om 6 maanden. Zorg dat jullie het in orde maken.Geef mijn geld terug!

MARIA
Helaas wet ik nog steeds niet waar ik aan toe ben. Ik hoop dat Basic Fit de extra abonnementskosten door dubbele afboeking nog gaat terug betalen. Voor mensen met heel weinig geld is dit een aderlating. Telefonisch contact is nog steeds niet mogelijk.

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?