Opgelost door Basic-Fit: Basic-Fit incasseert ten onrecht abonnementsgeld

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 566638
Gebruiker
Jona
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Basic-Fit heeft sinds 6 november nieuwe toegangseisen ingevoerd waardoor ik nu niet meer naar binnen mag.

Ik heb hiertegen bezwaar gemaakt en aangegeven dat mijn abonnement dan ook per direct gestopt moet worden maar daar geven ze geen gehoor aan en ze incasseren nu opnieuw geld, terwijl ik dus niet meer naar binnen mag.

Basic-Fit respecteert bovendien mijn medische redenen niet.



De oplossing

Ik eis van Basic-Fit dat ze het snel & correct afhandelen.

Als Basic-Fit de voorwaarden dusdanig verandert dat ik daardoor niet meer naar binnen mag ben ik Basic_fit dus ook geen abonnementsgeld verschuldigd.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jona
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na het opsturen van een afspraken kaart (wat mij eerst niet verteld was dat mogelijk was) is mijn abonnement opgezegd. Wel jammer dat het 30 dagen opzegtermijn nog geldt zonder dat ik kan sporten. Ik zie graag op 19 dec. dat mijn abonnement daadwerkelijk opgeheven is. Dankuwel.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen