Klacht Basic-Fit: Basic-Fit steel geld, zonder toesteming abbo aanmelden

Klachtnummer
# 79235
Gebruiker
Joery420
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Basic-Fit Steelt bewust geld!

Hoi, Ik wil iedereen WAARSCHUWEN voordat ze lid worden van Basic Fit! DOE HET NIET! Het zijn een stel grote administratieve criminelen! Zo hebben ze 14 maanden lang 28.30€ (niet 16.95) van mijn rekening geplunderd zonder dat ik me OOIT heb aangemeld bij dit lugubere bedrijf!

Na verschillende keren hier over geklaagd te hebben en van kastje naar de muur gestuurd te worden ben ik het zat! Ik ben nu al MAANDEN bezig mijn geld terug te krijgen.

Ze zeggen dat ik hiervoor lid was van Healthcity sint oedenrode en dat ze die inclusief al hun abonnementen hebben overgekocht. Ik had daar een 6 maanden contract van 17-01-2012 EINDIGEND op 17-07-2012.

Ik heb mondelijk akkoord van healthcity dat mijn abonnement NIET stilzwijgend werd verlengd.

Gewenste oplossing

Al het geld terug

3 reacties

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Zoals ik telefonisch al heb aangegeven dien jij aan te tonen eerder te hebben opgezegd. Zodra jij dit hebt gedaan kunnen wij het lidmaatschap met terugwerkende kracht beëindigen en krijg je het teveel geïncasseerde lidmaatschapsbijdrage teruggestort. Het door jou aangeleverde screenshot laat inderdaad zien dat er geen opzegging binnen is gekomen, het veldje achter einddatum/opzegdatum is namelijk leeg. Het veldje contracteinde is enkel om aan te duiden wanneer het contract op zijn vroegst kan worden beëindigd.
  2. Auteur
    Joery420
    Datum
    Ik kan niet bewijzen dat ik 2 jaar geleden mijn pasje heb ingeleverd bij een bedrijf dat niet meer bestaat. BEWIJS jullie maar dat ik mijn pasje 2 jaar geleden niet heb ingeleverd. Verder weten jullie verdomme goed dat ik nooit lid ben geweest of wilde zijn, bewijs maar dat ik jullie toestemming heb gegeven.
    Ik heb nooit mezelf bij jullie aangemeld, en ik heb geen contract met jullie.
    !!! Ik blijf doorgaan tot dat ik mijn geld terug krijg!
  3. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Beste Joery,
    Ik zie dat deze klacht is afgesloten. Kan ik jou nog ergens mee helpen?
    Met vriendelijke groet,
    Nathalie van Basic-Fit

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen