Klacht Basic-Fit: basic fit valt niet-klanten lastig via GSM.

# 182047
Zjeng11

Op 17 augustus meldt ene Bram van Bassis fit sittard zich op mijn gsm met aan bieding. Ik ben geen klant van Basis Fit en zal ook nooit klant worden.
Vervolgens wordt er een sms-je gestuurd door Bram van Sittard om gratis te komen kijken in Sittard op 17 en 24 augustus???
Basis fit is telefonisch onbereikbaar, dus maar een klacht ingediend.
Reactie van hoofdkantoor: Om je vraag te kunnen beantwoorden, heb ik meer gegeven nodig zoals je voor en achternaam, geboorte datum en adres. Pas dan kan ik voor je nakijken, of het jouw lidmaatschap betreft of een lidmaatschap van iemand anders, wellicht er een foutje is geslopen, maar dit kan ik alleen nakijken als ik meer gegevens heb.

Nogmaals meegedeeld dat ik nooit klant ben geweest en dus niet in hun bestand kan voorkomen en daarom nu juist deze klacht heb ingediend.
Het blijft stil bij Basic fit net als in de zaaltjes van hen,

Ik wil weten hoe basic fit aan mijn gsm nummer is geraakt. Privacy.

Basic-Fit
    Beste C. Nijpels,

Bedankt voor je bericht.

Jij bent ook geen lid van Basic-Fit. Iemand die lid is geworden bij Basic-Fit heeft jouw nummer opgegeven om een keer gratis kennis te maken.

Als jij dit niet wilt dan hoef je verder niks te doen.

Dustin van Basic-Fit
    Zjeng11
    Ik had graag geweten welk basic fit klant dan mijn nummer geeft en waarom Bram alles anoniem met verborgen nummer doet. en dus onbereikbaar is.
    Basic-Fit
    Beste C. Nijpels,

Bedankt voor je reactie.

Dat kan ik niet achterhalen. Bram is een medewerker van Basic-Fit. Hij belt inderdaad anoniem. Ons klantenservicenummer kan je vinden op de website; http://www.basic-fit.com/nl-nl/klantenservice

Dustin van Basic-Fit
    Zjeng11
    Een gesprek met jullie om jullie inbreuk op mijn privacy aan te pakken kost mij 1 euro per gesprek. Moet ik uit uw oplossing concluderen dat medewerkers onderling geen contact hebbe, men spreekt elkaar dus niet? Want anders moet het toch mogelijk zijn dat Dustin even met Bram belt en mij de naam van hun klant doorgeeft die mij heeft getrakteerd op deze onzin.