Klacht Basic-Fit: basic fit wil geen naam doorgeven van wie zij mijn prive gegevens zijn aan het gebruiken

Zjeng11

Basic fit gebruikt mijn privé gegevens, die ik absoluut niet aan hen verstrekt hebt, om mij via mijn gsm lastig te vallen.
Na herhaaldelijk verzoek, weigeren zij de naam door te geven van de persoon die zich bedient van mijn identiteit. Basic fit zegt dat zij die persoon als klant hebben.
Laatste reactie van basic fit:
"Als je geen gegevens aan ons door wilt geven, omdat je geen lidmaatschap hebt, dan kan ik je vraag ook niet beantwoorden."
Dus ik moet nog mee privé gegevens verstrekken aan hen om mij nog meer te kunnen lastig vallen.
Dus dan maar klacht indienen bij Autoriteit Persoonsgegevens (AP)

naam van de basic fit klant die mijn gegevens gebruikt c.q. misbruikt,

Basic-Fit
    Beste C. Nijpels,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb gisteren nog jouw klacht opgelost. Iemand die lid is geworden van Basic-Fit heeft jouw nummer opgegeven om 1 keer gratis te kunnen sporten bij ons. Wie dit heeft gedaan kunnen wij niet achterhalen. Als je geen gebruik wilt maken van het gratis dagje sporten dan hoeft dat niet. Jouw nummer wordt dan ook niet meer gebruikt.

Nogmaals je bent geen lid en je hoeft geen gegevens op te sturen.

Dustin van Basic-Fit
    Zjeng11
    Dit is wel heel gemakkelijk. Ik wil de naam van de klant die dit heeft doorgegeven. Jullie Bram is heel goed met hem bekend.
    Dus één telefoontje en je weet wie het is geweest. Het kan toch niet zo zijn dat jullie die klant ook nog in bescherming nemen. Hij heeft jullie belazerd en mijn privé gegevens misbruikt.
    Basic-Fit
    Beste C. Nijpels,

Bedankt voor je reactie.

Bram is enkel de medewerker die jou heeft benaderd om 1 dag gratis te sporten. Hij weet ook niet wie het heeft doorgegeven.

Dustin van Basic-Fit
    Zjeng11
    Bram weet heel goed wie hem mijn nummer heeft gegeven, omdat die klant er namelijk iets van Bram voor heeft teruggekregen.