Klacht Basic-Fit: Basic fit zegt mijn lidmaatschap op door klacht

Tanday85

Basic fit zegt mijn lidmaatschap op nadat ze nog even 59 euro te hebben geïncasseerd. Omdat : ik tegen het meisje achter de balie heb gezegd kutwijf. Omdat na 3 maanden niet sporten maar wel betalen ik weer is 1 x ging sporten en mijn pas het weer niet deed voor de 6e x. Omdat basic fit die dag wilde incasseren en mijn salaris er 10 min later op stond dan het incasseer moment. Wat zorgde voor de nodige irritatie. Ik was op dat moment overspannen door mijn werk en stond daar met een zware migraine . Hardlopen helpt enorm voor mij met deze klachten. Ik vertelde het meisje de situatie en vroeg kan je me binnen laten of ga je me weg sturen. Waarop zij een heel gesprek wilde beginnen wat Ik niet aankon met mijn migraine . Vervolgens onderbrak Ik haar en vroeg nogmaals ga je me wegsturen of kan ga je me na binnen laten. Zij begon alsnog een gesprek van 20 min wat eindigde in de worde Ik ga u wegsturen waarop Ik antwoorde wat een kutwijf!.. Ik vind het belachelijk dat elke keer mijn pas het niet doet als ik 1 of 2 maanden niet heb getraind. Want incasseren kunnen ze wel en passen blokkeren ook. Maar denken aan hun klanten en samen een oplossing zoeken totaal niet. Ik werd van het kasje na d3 muur gestuurd en toen ik daar geïrriteerd van raakte was het opeens niet een locatie verbod maar hadden ze er inmiddels een compleet basic fit verbod van gemaakt . Ik train al bijna 5 jaar bij basic fit en blijkbaar kunnen ze niet behoorlijk volwassen personeel aannemen omdat ze zo groot zijn geworden . Want ik heb in de laatste 5 jaar nooit problemen gehad met personeel of wat dan ook.
Ik vind dit dan ook schandalig dat er zo met vaste klanten word omgegaan.

Ik wil gewoon normaal kunnen trainen bij basic fit zonder gezeur. Ook wil ik dat me pasje word vernieuwd zodat die het misschien wel gewoon doet zoals het hoort

Tanday85
Levenslang verbod gekregen. Allemaal door een fout van hun. Wat lijde tot irritatie en vervolgens je een levenslang verbod opleggen omdat ze je van het kasje je na de muur word gestuurd. En je boos begint te worden en onaardig word gevonden en ze je maar lastig vinden en er maar uit gooien hup. Na 6 jaar te hebben getraind zonder problemen. Zogenaamd zou ik in 2015 een officiële waarschuwing hebben gehad omdat ik geen handdoek zou hebben gehad. Beetje raar om überhaupt een officiële waarschuwing te geven voor zoiets. Basic fit heeft compleet lak aan zijn leden!!

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?