Opgelost door Basic-Fit: Betaald tot 11-8, na wijzigen abbonement op 31-7 moet ik volledige maand betalen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 610811
Gebruiker
Adiyogi
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb mijn abbonement gewijzigd van premium naar comfort en ipv per maand opzegbaar naar een jaarabonnement. Ik heb op 27-7 betaald tot 11 augustus maar na de wijziging staat er dat ik 19.95 moet betalen en dat de abbonement ingaat op 31-07. Als ik tot 11 augustus betaald heb, moet er dan niet minder in rekening worden gebracht? Of de comfort abbonement moet na 11 augustus ingaan. Want nu heb ik op 27-7 betaald voor termijn 29-7 tot 11-8. Zie bijlage. Als de nieuwe abbonement ingaat op 31-7 betekent het dat ik 19.50 dat ik op 27-7 betaald heb maar voor de periode 29-7 tot 31-7 is en dat kan natuurlijk niet. Ik wil graag dat mijn pas wordt gedeblokkeerd. Het bedrag dat ik betaald heb op 27-7 moet in mindering worden gebracht op de contributie vanaf 31-7 voor comfort abbonement of het abbonement moet na 11 augustus ingaan aangezien ik tot 11 augustus heb betaald. 

lidnummer 469016645

Gewenste oplossing

Graag mijn pas zo snel mogelijk deblokkeren. Het bedrag dat betaald is op 27-7 (periode 29-7 tot 11-8) moet worden verrekend met het nieuwe abbonement dat op 31-7 ingaat. Ik begrijp niet waarom ik een hele maand op 31-7 gelijk moet betalen aangezien ik tot 11-8 al betaald heb.
Geboden oplossing
Goed geregeld
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Mostaffa,

    Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht, wij waarderen dit enorm.

    Wat ontzettend vervelend om te horen dat er onduidelijkheid is ontstaan rondom de wijziging van het lidmaatschap. Excuses hiervoor!

    Ik zie dat je inmiddels verder bent geholpen door mijn collega en hoop dat al je vragen hiermee zijn beantwoord.

    Laat het ons gerust weten als er verder nog vragen/opmerkingen zijn!

    Met vriendelijke groet,
    Het Social Team van Basic-Fit

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen