Klacht Basic-Fit: betaling incasso problemen

Klachtnummer
# 132332
Gebruiker
emre
Datum
1 reactie

Details

De klacht

hallo

Eerst keer dat ik 36 euro moest betalen lukt wel via incasso en had ik betaald. 2e keer moest ik 19 euro betalen kreeg helemaal geen incasso wel een mail dat ik moest betalen en via ideal lukte het ook niet internet bankieren dus moest ik naar basic fit en moest ik daar gaan pinnen bij dat machine en is alles gelukt. 3e keer kreeg ik weer geen incasso en helmaal ook geen mail dat ik moest betalen kwam onverwachts toen ik basic binnen kwam dat ik moest betalen en ik kijk altijd goed naar mijn incasso kreeg hem alleen bij die 36 euro ik hoop dat dit opgelost wordt. En hoe lang heb ik nog tijd om dat bedrag te betalen.

groetjes Emre Guneri

De oplossing

ik hoop dat jullie die incasso verzenden en zodat ik weer lekker kan sporten en hopen dat ik langer tijd krijg om te betalen want kwam helemaal uith het niets had het ook vorige maand vermeld aan aan mevrouw en nu heb ik het probleem weer gemeld en dat ik vrijdag incasso krijg dat ik het kan betalen

1 reactie

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Beste Emre,

    Bedankt voor je bericht.

    In het systeem zie ik enkel dat de maand oktober openstaat. Deze kun je komen pinnen op de club en daarna zal er automatisch voor de maand november worden geïncasseerd.
    Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Nathalie

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen