Opgelost door Basic-Fit: Betaling

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 485951
Gebruiker
Daca
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na meerdere mails al gestuurd te hebben de afgelopen maanden probeer ik via een klacht wel een antwoord te krijgen. Ik heb mijn lidmaatschap voor 2020 in januari voor het hele jaar vooruit betaald. Echter was de sportschool van april t/m juni dicht. Daarom wil ik mijn geld terug over deze maanden.

De oplossing

Geld terugstoren van de lidmaatschap april t/m juni 2020

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Daca
Datum
Uiteindelijke oplossing
Snelle reactie op mijn klacht. Dan ontvang je wel een antwoord;) Goede oplossing gekregen. Oplossing die ik wilde. Nu nog afwachten of ik het krijg. Inmiddels ook geld terug ontvangen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen