Opgelost door Basic-Fit: Bewijs van opzegging, basicfit ontkent

content Opgelost
wk

Volgens basicfit heb ik niet in maart opgezegd, maar ik heb een screenshot van de opzegging met de bevestiging van jullie dat per 21-4 gern geld meer zou worden afgeschreven. Toch wordt dit nog steeds gedaan en ontkent basicfit de opzegging. Pure geldklopperij.
Ik ben hier al sinds juni mee bezig, maar kan geen contact met basicfit krijgen. Waardeloos.

Mijn geld terugstorten en een excuus zou op zn plaats zijn.

Basic-Fit
    Beste W. Koers,

We vinden het vervelend om te horen dat je zo'n situatie hebt moeten ervaren. Hiervoor bieden wij onze welgemeende excuses aan.

Ik heb het voor je nagekeken ik zie inderdaad dat wij geen opzegging van maart kunnen terugvinden in jouw logboek. Aan de hand van jouw screenshot krijg jij met terugwerkende kracht het lidgeld vanaf 16-3-2020 terug.

Er zijn in totaal vijf incasso's geweest van 12-3-2020 tot 23-9-2020. Onze clubs gingen dicht op 16-3-2020 waardoor jij het lidgeld van 16-3-2020 tot 23-9-2020 terug krijgt. Dit is een totaalbedrag van €169,66. Twee van de vijf incasso's heb jij teruggeboekt namelijk, de laatste twee periodes (totaal €63,88). Hierdoor dien je nog 3 periodes terug te krijgen. Het bedrag dat je zult ontvangen is € 105,78 en wordt binnen 15 werkdagen teruggestort op het rekeningnummer dat bij ons bekend is.

Nogmaals, onze excuses voor het ongemak.

We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Het Social Team van Basic-Fit

wk
Nu op een nette manier opgelost. Ik krijg mijn geld terug en aanvaard de excuses. Fijn dat we het nu kunnen afsluiten.

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?