Opgelost door Basic-Fit: Bewijs van opzegging, basicfit ontkent

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 476479
Gebruiker
wk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Volgens basicfit heb ik niet in maart opgezegd, maar ik heb een screenshot van de opzegging met de bevestiging van jullie dat per 21-4 gern geld meer zou worden afgeschreven. Toch wordt dit nog steeds gedaan en ontkent basicfit de opzegging. Pure geldklopperij.
Ik ben hier al sinds juni mee bezig, maar kan geen contact met basicfit krijgen. Waardeloos.

De oplossing

Mijn geld terugstorten en een excuus zou op zn plaats zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste W. Koers,

    We vinden het vervelend om te horen dat je zo'n situatie hebt moeten ervaren. Hiervoor bieden wij onze welgemeende excuses aan.

    Ik heb het voor je nagekeken ik zie inderdaad dat wij geen opzegging van maart kunnen terugvinden in jouw logboek. Aan de hand van jouw screenshot krijg jij met terugwerkende kracht het lidgeld vanaf 16-3-2020 terug.

    Er zijn in totaal vijf incasso's geweest van 12-3-2020 tot 23-9-2020. Onze clubs gingen dicht op 16-3-2020 waardoor jij het lidgeld van 16-3-2020 tot 23-9-2020 terug krijgt. Dit is een totaalbedrag van €169,66. Twee van de vijf incasso's heb jij teruggeboekt namelijk, de laatste twee periodes (totaal €63,88). Hierdoor dien je nog 3 periodes terug te krijgen. Het bedrag dat je zult ontvangen is € 105,78 en wordt binnen 15 werkdagen teruggestort op het rekeningnummer dat bij ons bekend is.

    Nogmaals, onze excuses voor het ongemak.

    We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Het Social Team van Basic-Fit

Uiteindelijke oplossing

Auteur
wk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nu op een nette manier opgelost. Ik krijg mijn geld terug en aanvaard de excuses. Fijn dat we het nu kunnen afsluiten.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen