Opgelost door Basic-Fit: Brom toon die tegelijk met muziek en spraak van virtuele instructeur te horen is.

content Opgelost
rijder snelle dadel?

Het al sinds ruim 2 maanden niet goed verhelpen/oplossen van de problemen met het geluid bij de spinning fietsen. Geluid verkrijg met behulp van head setje welke ook passen op een smart telefoon.

Uiteraard het probleem laten verhelpen. Mogelijk de flat cables van televisie naar aan sluiting per fiets ( klein kastje op de vloer rubber tegels. ).

Basic-Fit
    Beste,

Bedankt voor je bericht.

Wat vervelend dat het geluid van de spinningsfietsen niet werkt!

Ik heb direct contact opgenomen met de betreffende vestiging, om dit voor je te checken. Van mijn collega heb ik begrepen dat dit niet eerder is gemeld. Mijn collega heeft dit dan ook gelijk gecheckt en komt inderdaad tot de conclusie dat het geluid niet werkt.

Mijn collega zal de nodige stappen ondernemen, om het probleem op te laten lossen.

Graag wil ik je adviseren om dit in het vervolg direct kenbaar te maken bij de medewerker van de club. Op deze manier kan er het snelst actie ondernomen worden.

Excuses voor het ongemak!

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag.

Chantal van Basic-Fit

rijder snelle dadel?
Sinds afgelopen donderdag geen brom toon meer aanwezig. Zowel in de namiddag als in de eerste paar uur in de ochtend. nu maar even afwachten voor hoe lang. Duimen...toch.

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?