Klacht Basic-Fit: Dure proefdag

Ik wil graag lid worden bij Basic fit, maar wilde (uiteraard) wel eerst kennis maken met de sportschool. Had nog nooit een sportschool van Basic fit van binnen gezien..

Dus ik wilde een proefles doen. Dit kostte mij bijna 9 (!!!!!) euro, wat ik al belachelijk vind, maar als ik mij dan vervolgens aan wil melden dan is het niet zo dat die 9euro van mijn inschrijfgeld af gaat ter compensatie. De “proefdag” levert toch genoeg geld op als ik ook een abbonnement afsluit?! Wat een onzin!

Mijn tip: geef mensen die een proefdag hebben “gekocht” korting op hun inschrijfgeld of maak de proefdagen goedkoper (of beter: gratis!!)

Basic-Fit
    Beste meneer of mevrouw L. Erp,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb net geprobeerd telefonisch contact met je op te nemen maar dat is helaas niet gelukt.

Ik begrijp dat je een dagpas hebt aangeschaft om de faciliteiten van de club uit te proberen. Het is niet mogelijk om bij Basic-Fit een proefles te volgen. In plaats daar van geven mijn collega's op de club graag vrijblijvend een korte rondleiding van de club en kan je, zoals je hebt gedaan, een dagpas aanschaffen om de faciliteiten uit te proberen.

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Enya van Basic-Fit

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?