Klacht Basic-Fit: Er komt geen oplossing voor het opzeggen van contract telefonisch en mailing loopt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 499889
Gebruiker
Sandyke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ben al een halfjaar bezig om samen met basic fit een oplossing te zoeken maar telkens wordt je van kasje naar de muur gestuurd.
Op 28 - 11 -2019 sloot ik als moeder een abonnement af voor mijn zoon helaas bij het afhalen kreeg ik te horen dat me zoon niet alleen mocht fitnessen dus heb ik gebeld om het abonnement stop te zetten ze beloofde dit te regelen helaas geen bevestiging gekregen.
Na 2 afschrijvingen van me bank nogmaals gebeld weer werdt er belooft dat het abonnement stop gezet zou worden en dat de medewerker niet bevoegd was om een bevestiging te sturen .
Na nogmaals een afschrijving te zien te hebben op de bank het is deze terug geboekt en nogmaals gebeld het abonnement zou nu toch echt worden stop gezet .
Er vond geen afschrijving meer plaats dus ik ging ervan uit dat alles geregeld was.
In okt kreeg ik een telefoontje van de debiteuren dat er een bedrag van 178.52 open stond en het abonnement nog steeds liep.
Na 10 keer gebeld gemaild en klachten in te hebben gediend is er nu nog steeds geen oplossing heb zelf maar vast een log boek aangemaakt met screenshots van de mailing en telefonisch contacten.
Maar er komt maar geen oplossing ik ben het voor speugzat

De oplossing

Dat me abonnement stop wordt gezet en het opstaande bedrag vernietigd wordt

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sandyke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze willen nu het contract nu stop zetten en mij het volledige bedrag laten betalen ga hier niet mee akkoord want heb in april alles al 2x telefonisch op gezegd maar nooit is het stop gezet en ga echt geen 165 euro betalen terwijl ik nooit heb gesport
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen