Klacht Basic-Fit: EXPLAIN IT THIEVES!!!!!

Klachtnummer
# 594953
Gebruiker
ZesdeGiraff#612
Datum
1 reactie

Details

Klacht

I would like to get an explination of what I have to keep paying for when I no longer use your clubs.

Explain to me what service I am paying for.

Can you even explain it?

I DO NOT USE YOUR SERVICES, YOUR CLUBS, YOUR APP, NOTHING!

And I don't want to hear about no contract, my signature is no where.

If you can not tell me what service I am paying for, a service that I actualy make use of, and not just a "membership" that I do not even want or need. I will have to take legal action.

BECAUSE THIS IS THEFT!


Gewenste oplossing

EXPLAIN WHAT EXACTLY I AM PAYING FOR.

Without hiding behind a "contract". My signature is no where.

1 reactie

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Dear Sabrina,

    Unfortunately, we cannot change the situation. You have registered online which means that you have agreed to our Terms and Conditions. You can find these conditions via our website.

    I would again advise you to contact the collection agency. They can give you more information about the payments.

    Kind regards,
    The Social Team of Basic-Fit

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen