Opgelost door Basic-Fit: Foutje gemaakt bij abbonoment

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 131002
Gebruiker
Fred
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik had 17 werkdagen teug al een mail gestuurd en zou binnen 10 werkdagen een reactie ontvangen maar jammer genoeg niks ontvangen..

Hallo Basic Fit,

Ik had op Vrijdag 4 September 2015 online een Smart abonnement aangeschaft. Mijn ouders wilden eerst dat ik het voor een maand zou uitproberen om te kijken of het me wel beviel en of ik veel zou gaan fitnessen. Daarom dacht ik dat het slim zou zijn om een Smart abonnement te kopen. Ik heb dus verkeerd gekeken en ben in de war geraakt door de maandelijks "betaling" ... Nu heb ik het bijna een maand uitgeprobeerd en lijkt het me erg leuk om een jaarabonnement te hebben. Maar dan wel het 16 euro per maand abbonoment.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want dit was niet mijn bedoeling..




Graag hoor ik zo spoedig mogelijk een reactie,

Groetjes Freddy Appelman

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Beste Freddy,

    Bedankt voor je bericht.

    Dat is zeker mogelijk. Echter is het dan wel een jaarbetaling van €191,88 (€15,99x12) wat in 1 keer betaald dient te worden. Kan je mij jouw pasnummer sturen. Dan zal ik het voor je verwerken.

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    Dustin van Basic-Fit
  2. Auteur
    Fred
    Datum
    Mijn pasnummer is 11252548

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Fred
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?