Opgelost door Basic-Fit: Foutmelding lidmaatschap opzeggen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 458907
Gebruiker
KvD-H
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik krijg steeds een foutmelding als ik mijn abonnement wil opzeggen via My Basic-Fit.

De oplossing

Mijn lidmaatschap beëindigen voor het begin van de nieuwe maand (i.e. woensdag).

1 reactie

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Kylie,

    Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht, wij waarderen dit enorm.

    Wat vervelend om te horen dat je problemen ervaart met opzeggen via onze website. Onze excuses voor het ongemak!

    Ik heb de opzegging direct verwerkt in onze administratie met inachtneming van de opzegtermijn. Je ontvangt hier binnen enkele minuten een bevestigingsmail van, kijk ook voor de zekerheid in je spambox.

    Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Laat het ons gerust weten als er verder nog vragen zijn.

    Met vriendelijke groet,
    Het Social Team van Basic-Fit

Uiteindelijke oplossing

Auteur
KvD-H
Datum
Uiteindelijke oplossing
Opzegging doorgevoerd door bedrijf.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?