Klacht Basic-Fit: Geïnd jaarbedrag sinds januari nog niet teruggestort

Klachtnummer
# 159068
Gebruiker
Adem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Abonnement november 2014 opgezegd maar heeft basic-fit in december jaarbedrag voor dit jaar al geïnd. Tot op heden is dit bedrag nog niet op mijn bankrekening teruggestort terwijl ik wel netjes van ze per mail een bevestiging krijg. Betaalde 0900 contactlijn gebeld, 1 euro per gesprek + belkosten, wordt niet beantwoord wegens drukte. Dan maar via een contactformulier opnieuw aangekaart maar helaas nog steeds niets.

De oplossing

Dat ik mijn geld weer op korte termijn teruggestort krijg.....

1 reactie

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Beste Adem,

    Bedankt voor je bericht.

    Allereerst vervelend om te horen dat jij het teveel betaalde bedrag nog niet heb ontvangen.

    Als ik jouw lidmaatschap bekijk, zie ik dat de restitutie helaas niet is ingediend.

    Dit verklaart ook waarom er niks is bijgeschreven op jouw rekening.

    Uiteraard heb ik per direct de restitutie ingediend.

    Het teveel betaalde bedrag €183.43 wordt binnen 15 werkdagen bijgeschreven op het rekening nummer dat bij ons bekend staat.

    Excuses voor het ongemak.

    Fijne dag !


    Met vriendelijke groet,


    Levi van Basic-Fit.

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen