Opgelost door Basic-Fit: geen antwoord op verzoek restitutie

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 619801
Gebruiker
HarryH
Datum
1 reactie

Details

Klacht

restitutie na opzegging lidnr: 247002072

9 juni 2022 heb ik mijn jaar abonnement opgezegd.

Wilt u mij informeren of ik restitutie tegemoet kan zien voor de resterende
looptijd van 9 juli tot februari 2023?

21 juni en 9 augustus heb ik u dit ook reeds gevraagd, maar geen reactie ontvangen!

Gewenste oplossing

mij compenseren voor de periode na afloop van de opzegtermijn.
Geboden oplossing
Dank voor de toezegging van restitutie. Jammer dat blijkbaar via deze weg een oplossing geboden moest worden na herhaaldelijk mailen naar klantenservice, waarbij niet geantwoord werd. Een betere klantenservice zou een meerwaarde voor uw bedrijf kunnen zijn. Het had in mijn geval, en ook voor mijn sportvriend, voorkomen kunnen worden dat we na bijna 10 jaar opgezegd hebben. Zelfs uw eigen medewerkers van de vestiging waar wij hebben gesport kunnen blijkbaar niets voor lokale leden betekenen hoewel ze dit graag voor ons hadden willen doen.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen