Klacht Basic-Fit: geen contact te krijgen met basic fit en innen zomaar geld

Klachtnummer
# 469159
Gebruiker
Pamela#22
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wil een klacht indienen over basic fit.

Ik vind het zeer asociaal dat ik meer als 2 uur in de wacht sta om iemand te kunnen spreken via 088-1168051. (na 2 uur heb ik opgehangen)
Als ik het WhatsApp nummer +316-83909826 toevoeg in mijn telefoon, geeft hij aan dat dit nummer geen WhatsApp heeft.
En als ik live wil chatten krijg ik elke keer de melding "Helaas is er nu geen livechat collega beschikbaar".
ZEER ASOCIAAL DUS EN ZEKER NIET KLANTVRIENDELIJK!!!!

ik zocht contact met hen omdat ze geld van mijn rekening afschrijven en mails sturen dat ik moet betalen anders verhogen ze het bedrag maar ik heb geen lidmaatschap meer bij hun vanaf mei 2020.

De oplossing

Dat ze sowieso iets doen aan het klantencontact en me verder met rust laten en geen geld meer van mijn rekening af halen of mailen dat ze willen verhogen als ik niet betaal.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen